Wannafind bliver til DanDomain og ScanNet. Nye kunder vil blive henvist til én af disse, mens eksisterende kunder fortsat kan købe produkter via kontrolpanelet eller ved at kontakte os.

Sådan opretter du en ny bruger


Denne vejledning giver dig adgang til at oprette ny bruger til jeres fjernskrivebordsløsning på hosted.dk ved Wannafind. Vejledningen tilknytter ikke automatisk en e-mailpostkasse.

Opret en ny bruger

Start med at åbne webadressen https://cp.hosted.dk i din browser. Indtast dit brugernavn og din adgangskode.


Vælg Users i den vandrette menu, og vælg derefter New User i dropdown-menuen.


Du skal nu udfylde informationer om brugeren du vil oprette. Udfyld følgende felter:

  • UPN - Skal være identisk med brugerens e-mailadresse
  • Username - Udfyldes automatisk og må ikke ændres
  • First Names - Udfyldes med brugerens fornavn(e)
  • Last Name - Udfyldes med brugerens efternavn
  • Display Name - Udfyldes med det navn, som skal vises for brugeren
  • Password - Tildel brugeren en adgangskode
  • Confirm Password - Bekræft adgangskoden
Når alle informationerne er udfyldt, skal du klikke Provision.



Klik på Hosted Apps and Desktops, og klik derefter Provision.



Brugeren bliver nu oprettet og tildelt adgang til Citrix. Når cirklen ud for Hosted Apps and Desktops lyser grønt er oprettelsen færdig.



Du kan nu finde den nye bruger i brugeroversigten. Klik på Users i den vandrette menu og klik derefter på Users i dropdown-menuen.


Fandt du ikke dit svar i denne artikel? Ring til kundeservice på 70 23 55 66