Kundeservice
Sådan opretter du en ny bruger
Denne vejledning giver dig adgang til at oprette ny bruger til jeres fjernskrivebordsløsning på hosted.dk ved Wannafind. Vejledningen tilknytter ikke automatisk en e-mailpostkasse.
Opret en ny bruger
Start med at åbne webadressen https://cp.hosted.dk i din browser. Indtast dit brugernavn og din adgangskode.

Vælg Users i den vandrette menu, og vælg derefter New User i dropdown-menuen.

Du skal nu udfylde informationer om brugeren du vil oprette. Udfyld følgende felter:
- UPN - Skal være identisk med brugerens e-mailadresse
- Username - Udfyldes automatisk og må ikke ændres
- First Names - Udfyldes med brugerens fornavn(e)
- Last Name - Udfyldes med brugerens efternavn
- Display Name - Udfyldes med det navn, som skal vises for brugeren
- Password - Tildel brugeren en adgangskode
- Confirm Password - Bekræft adgangskoden

Klik på Hosted Apps and Desktops, og klik derefter Provision.

Brugeren bliver nu oprettet og tildelt adgang til Citrix. Når cirklen ud for Hosted Apps and Desktops lyser grønt er oprettelsen færdig.

Du kan nu finde den nye bruger i brugeroversigten. Klik på Users i den vandrette menu og klik derefter på Users i dropdown-menuen.
