Wannafind bliver til DanDomain og ScanNet. Nye kunder vil blive henvist til én af disse, mens eksisterende kunder fortsat kan købe produkter via kontrolpanelet eller ved at kontakte os.

Installation af IIS manager


For at administrere din hjemmeside ved brug af IIS manager, skal du først have installeret "IIS Management Console".

Åben "Kontrolpanel \ Programmer \ Programmer og funktioner" og klik "Slå Windows-funktioner til eller fra"

Find "Internet Information Services \ Værktøjer til Web Management \ Administrationskonsol til IIS" og sæt flueben i denne:


Tryk "OK". Windows installere nu komponentet, og du kan blot klikke "Luk", når den er færdig.

Herefter skal du installere "IIS Manager for Remote Administration" udvidelsen.

1. Download programmet her: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=41177
2. Åben installationsfilen, og klik 3 gange "next" og "Install".
3. Udvidelsen bliver nu installeret, og du kan klikke "Finish", når denne er færdig.

Fandt du ikke dit svar i denne artikel? Ring til kundeservice på 70 23 55 66