Wannafind bliver til DanDomain og ScanNet. Nye kunder vil blive henvist til én af disse, mens eksisterende kunder fortsat kan købe produkter via kontrolpanelet eller ved at kontakte os.

Microsoft (Hotmail/Outlook), Yahoo og Gmail


Under dette punkt følger en hurtig gennemgang af, hvad du kan gøre specifikt I forhold til de 3 nævnte udbydere herover.

A). Microsoft.
Microsoft giver mulighed for at tilmelde sig et feedback-program, der hedder JMRPP (Junk Mail Reporting Partner Program).

JMRPP er et gratis skræddersyet program udviklet til at hjælpe store emailudsendere med at fjerne uønskede modtagere fra deres forsendelser. Målet med dette program er oprydning i distributionslister, således at brugerne modtager ønsket e-mail og afsendere ikke påvirkes negativt af klager.

Tilmelder du dig programmet, modtager du de emails, som dine modtagere markerer som spam og på den måde, kan du fjerne disse modtagere fra dine distributionslister/kontaktlister og dermed undgå at blive markeret som spam fremover.


Læs mere om generelle retningslinjer for email-udsendelse til Microsofts Emailklienter og om JMRPP.

Tilmeld dig JMRPP.

B). Yahoo.
Yahoo tilbyder et tilsvarende feedbackprogram, de stiller dog lidt flere krav, før du kan få lov til at tilmelde dig.

Læs mere om hvordan du tilmelder Yahoo's feedback-program.

Læs mere om Yahoo’s generelle retningslinjer for email-udsendelse.

C). Gmail (Google).
Gmail er lidt anderledes end de to andre omtalte udbydere.

Gmail tilbyder ikke et feedbackprogram, de bruger i stedet kontaktlister plus omfattende filtre til at bestemme, hvad der bliver leveret til en indbakke.

For at optimere levering til Gmail, kan du forsøge at tilskynde dine modtagere til at tilføje din email-adresse til deres adressebog/kontaktliste, når du sender dem deres første e-mail.

Læs mere om Gmails generelle retningslinjer for email-udsendelse.


Fandt du ikke dit svar i denne artikel? Ring til kundeservice på 70 23 55 66