Wannafind bliver til DanDomain og ScanNet. Nye kunder vil blive henvist til én af disse, mens eksisterende kunder fortsat kan købe produkter via kontrolpanelet eller ved at kontakte os.

Oprettelse af postkasser


Under Brugere > Aktive brugere, kan du trykke på ”Tilføj en bruger”.



Udfyld felterne med *, også gerne Fornavn og Efternavn. Gå videre til Adgangskode og vælg om du vil sætte en adgangskode selv, eller om koden skal oprettes automatisk. Uanset dit valg vil du til sidst få en oversigt over hvad koden blev, samt licens tildelt osv.

Under Roller kan du sætte om brugeren skal have adminrettigheder (Global administrator), eller om det bare skal være en almindelig bruger, som valget som udgangspunkt er.

Produkt licenser angiver hvilken licens der er lagt på brugeren, og dermed hvad brugeren har adgang til af software, og produkter igennem Office 365. Mangler du en licens, eller et produkt skriv da til support@wannafind.dk, så tilføjer vi det til dig. Muligheden for at købe licenser direkte ved MS eksistere også, dette er dog på abonnementsbasis, og det skal betales med kreditkort.



Fandt du ikke dit svar i denne artikel? Ring til kundeservice på 70 23 55 66